BADEM KURABİYE VE NİKAH ŞEKERLERİ...

BADEM KURABİYE VE NİKAH ŞEKERLERİ...
Badem Kurabiye Ve Şeker Evi Olarak Tekirdağ Çorlu 'da Keçeden Bebek ve Nikah Şekerleri,Şeker Hamurundan Kurabiyeler...

13 Temmuz 2012 Cuma

Doğum Günü Kurabiyeleri...

 çorluda butik kurabiye
badem kurabiye evi

evettt yarın annemin doğum günü henüz kurabiyelerimin hiçbirini görmedi
hem annemin yorumunu merak ediyorum hem de onu mutlu etmek istiyorum.
hediyesinin yanında birde kurabiye yaptım.aslında hem kendime model çıkardım hemde hediye amaçlı oldu.biliyorum annem daha önceden yaptıklarımı yemeyip sakladığı için bunlarıda yemicektir ama hatırası olsun istedim.
işte doğum günü kurabiyelerim ben bunları çook sevdimm..






2 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık..:))bende annen gibiyim canım böyle kurabiyeleri kıyıpta yiyemiyorum..:))eminim anneciğin çok beğenmiştir..

    tatlım bu arada yorumlardaki kelime doğrulamayı kaldırabilirmisin ??

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım.
    aynen kıyamadı yine.:)
    hemen kaldırıyorum tatlım

    YanıtlaSil